5 Days Challenge.
Day 1 : five thing about urself

Three thing that cross ur mind a lot.
1. Sambung belajar. Selalu sangat tertanya². Lepas SPM nanti nak sambung belajar sekat mana. Dapat ke kite masuk University. Harapan kite nak sambung belajar kat luar negara *kalau boleh*. Niat di hati nak ambil medic tapi bila terkenangkan yang kite ni tersangatlah lembab. Angan² tu mungkin akan terkubur macam tu ja.

2. Pekerjaan bila dah besar nanti. Cikgu selalu tanya cita² apa. Serious kite takda cita² yang tetap. Nak jadi doktor, tapi kite ni tak pandai pulak dalam subjek sains tulen. Ada ke harapan? Tapi dah buat plan B. Kalau result SPM tak ok, nak jadi chef dalam bidang pastry. hehe

3. Episode seterusnya. Still thinking and always thinking. Apa yang akan berlaku pada hari esok dan seterusnya. Macam drama yang biasa kita tengok, sentiasa mengharapkan perkara yang baik berlaku.